Monday the 11th - . Joomla 3.2 Templates

Každý uživatel/opatrovník/zákonný zástupce má možnost si stěžovat na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby.

Stížnost může být podána těmito způsoby:

  • ústně (jakémukoli zaměstnanci)
  • písemně na adresu Centra LADA, z.s., Nádražní 362, Pacov
  • vložením do anonymní schránky (na zdi v šatně) -  sociální pracovník 1x týdně schránku kontroluje; veškeré anonymní stížnosti jsou evidovány v Knize evidence stížností a vyřízení stížností, která je v kanceláři ředitelky
  • emailem – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., ředitelka vytiskne stížnost a zanese do Knihy evidence stížností a vyřízení stížností

Obě strany stížnosti musí být o výsledcích řízení písemně vyrozuměny do 30 dnů od přijetí stížnosti v Centru LADA, z.s.

Zásady vyřizování stížností

  • stížnosti se vyřizují písemně
  • vyřizování stížností je diskrétní záležitostí
  • je zajištěno bezpečí pro všechny strany
  • je zajištěna efektivita vyřízení stížnosti, způsob řešení stížnosti je volen s ohledem na účinné, rychlé a odpovídající řešení
  • stížnosti, které jsou opakované a neoprávněné a byly řádně prošetřeny, se nevyřizují
  • vyřizování stížností je 1x ročně kontrolováno zástupcem Rady z.s.- stačí podpis v Knize evidence stížností a vyřízení stížností s uvedením data kontroly
  • každý uživatel/opatrovník/zákonný zástupce je seznámen s možností podat stížnost již při přijetí do služby