Stížnosti
V rámci sociálních služeb "centrum denních služeb" a "osobní asistence" má každý klient, jeho opatrovník či zákonný zástupce možnost si stěžovat na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby.
Stížnost může být podána těmito způsoby:
-
ústně (jakémukoli zaměstnanci),
-
písemně:
-
na adresu Centra LADA, z.s., Nádražní 362, Pacov,
-
vložením do anonymní schránky (na zdi v šatně) - sociální pracovník 1x týdně schránku kontroluje,
-
emailem – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (výkonná ředitelka soc. sl. stížnost vytiskne a předá sociální pracovnici k zanesení do "Knihy evidence stížností"),
-
datovou schránkou - ms79bih (výkonná ředitelka soc. sl. stížnost vytiskne a předá sociální pracovnici k zanesení do "Knihy evidence stížností").
Veškeré stížnosti jsou evidovány v Knize evidence stížností, která je v kanceláři výkonné ředitelky soc. sl.
Obě strany stížnosti musí být o výsledcích řízení písemně vyrozuměny do 30 dnů od přijetí stížnosti v Centru LADA, z.s.
Zásady vyřizování stížností
-
stížnosti se vyřizují písemně,
-
vyřizování stížností je diskrétní záležitostí,
-
je zajištěno bezpečí pro všechny strany,
-
je zajištěna efektivita vyřízení stížnosti, způsob řešení stížnosti je volen s ohledem na účinné, rychlé a odpovídající řešení,
-
uživatelé / opatrovníci / zákonní zástupci i pracovníci musí být vhodným způsobem informováni o těchto pravidlech při přijetí do zařízení,
-
stížnosti, které jsou opakované a neoprávněné a byly řádně prošetřeny, se nevyřizují,
-
vyřizování stížností je 1x ročně kontrolováno výkonnou ředitelkou soc. sl. - stačí podpis v Knize evidence stížností s uvedením data kontroly.